.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
"سخنی برای سرافرازی و شکوفایی دیارم "
سیاوش اسلامی سوادکوهی



"سخنی برای سرافرازی و شکوفایی دیارم "

باعزت الله اکبری نماینده ی محترم و شریف قائمشهر و سوادکوه:

پیرو درج خبری از عزت الله اکبری نماینده مردم قائمشهر ، سوادکوه  و جویبار در مجلس شورای اسلامی ،در سایت شمال نیوز و تحلیل های پیرامونی نگاشته شده و نحوه ی بازتابهای آن،و توضیحات ارائه شده از طرف دفتر ایشان به سایت و نگارنده، که خواهان بکارگیری و انعکاس دقیق مفاهیم گفته شده از طرف اقای اکبری بودند ،نگارنده، برآن شد تا جهت توضیحات لازمه و تکمیل مطالب،نکاتی را بعرض خوانندگان محترم برسانم
،جناب اقای اکبری در جلسه ی کارفرمایان استان مازندران، در بخشی از سخنانشان در تحلیل و نقد عقب افتادگیهای صنعتی و اقتصادی و موانع توسعه در دوره های ریاست جمهوری هفتم وهشتم، مطالبی بیان داشته اند که منتهی به تحلیلها و برداشتهائی شده بود که تعجب شخص اقای اکبری و دوستان و مردم حوزه ی انتخابیه را بر انگیخته بود!!
بگونه ای که در تماسهای مکرر و توضیح دفتر ایشان که خواهان توجه و بکارگیری دقیق مفاهیم و انعکاس عین مطلب جهت رفع سوتفاهمات و تکذیب مطالب و تحلیلهای ارائه شده گردیدند،
نگارنده معتقد است اگر هر فعال سیاسی و یا نماینده ی محترمی بخواهد در حیطه ی مسولیت و موضوعات مملکتی به نقد عالمانه ومنصفانه بپردازد عملی نیکوو مسولیت شناسی ایشان بوده وخاصا اگراز طرف ریاست محترم کمسیون صنایع مجلس باشدزیبنده تر است،معتقدیم بدون تردید رعایت اخلاق در نقد منصفانه ی موضوعات و شخصیتهای سیاسی می تواند شاقول وشرط انصاف نقد زمامداران سیاسی باشد تا کلام و نکات ارائه شده ، مصالح جامعه و منافع مردم در تیر رس بد خواهان نظام و مردم قرار نگیرد تا دشمنان حاشیه نشین قند در دلشان آب نشود! و نیز انتظار می رود نیرو های وفادار به نظام با تغافل به تخاصم و تخریب هم روی نیاورند،که چه بسا غفلت از این موضوعات در ان موقع مهمترین دستاوردش برای دشمنان نظام رقم زده خواهد شد!توجه به این موضوع که جناب اکبری نماینده ی شریف ،احترامش در حوزه ی سیاسی و اجتماعی بر جریانها و گروههای سیاسی لازم است برکسی پوشیده نیست،و شاید اکنون که بهترین زمان هم برای شکوفائی و بهره وری اقتصادی و صنعتی در جهت منافع مردم منطقه محقق شود مورد وفاق و خواست عمومی مردم و گروههامیباشد ،اما موضوعات نگاشته شده از طرف سایت و نگارنده ،که با پیگیری و دعوت دفتر جناب اقای اکبری و نشست حضوری و بررسی های بعمل امده و باز بینی و بازخوانی چند باره ی فیلم و نوار موجود در دفتر ایشان،متاسفانه بعضی از عبارات در متن نوار ویدئو موجود نبوده است،،!!!که به ان تحلیلها منتهی شده بود!!!اینجانب حق مسلم جناب اکبری می دانم که خواهان بکارگیری دقیق مطالب و مفاهیم و انعکاس سخنان خویش باشند،و اینکه مطبوعات آئینه ی تمام نمای خواست اجتماعی مردم و چشم بینای جامعه و رکن چهارم قوا می باشندواجد اهمیتی هستند که باید مراقبت نمایندو به حساسیتها حساس باشند!!!تا موجبات سوظن جامعه و مردمش را موجب نشوند،و هم مطبوعه مذکور و هم نویسنده موظفند وفق قانون ،در اعاده ی تضیع حق از بابت حقوق مادی و معنوی تمام تلاش خویش بکار گیرند و از بابت از قلم افتادن کلمه ((یک تیم عوضی)) از عبارت به تحریر در امده در انعکاس سخنان جناب ایشان در هفته نامه مفاهیم جمله را بگونه ای عوض کرده که موجبات سو برداشت و توهین به دولت هفتم و هشتم و دستاوردهایش شده بود!!!!که با تو ضیحات ارائه شده وبررسی های بعمل امده حتما جناب اکبری با بزرگواری خویش در سهوی بودن و حمل بر برائت نمودن دوستان مطبوعاتی اذعان می نماید،جهت استحضار خوانندگان شریف ، اهالی مطبوعات ضمن احترام و پاسداشت جایگاه نمایندگان ،همواره نقد منصفانه و رعایت اخلاق را در سر فصل عمل خویش قرار داده و از باب عدم ورود به سو تفاهمات و مجادلات و آتش بیاری معرکه و تاکید بر وفاق و سازندگی ،در نشستی که با اقای اکبری نماینده ی محترم ،بدانها تاکید شده است از باب دقت و وسواس انعکاس خبری و اعلام مواضع و مراقبت و بهداشتی نمودن تحلیلهای خبری ،جایگاه و شان همه ی جریانهای وفادار به انقلاب را که سر مایه های گرانسنگی هستند، حریم آنها را پاس داشته و تاکید می نمائیم که فرصتهای پیش رو را قدر دانسته و با بایگانی سپردن مجادلات نفس گیر و پرهیز خبر نگاران و سیاسیون و حتی نمایندگان ،به نکاتی که هیچ تاثیری در شرایط کنونی نسبت به وضع موجود ندارند!موجبات سو ظنها و نخبه کشی هاو به فشلی کشاندن اوضاع سیاسی و اجتماعی را فراهم ننمائیم، پس پیش بسوی فردائی بهتر و افقی روشن، در پایان از صبوری و تحمل ومتانت جناب اقای اکبری تقدیر و تشکر می نمایم.
سیاوش اسلامی سوادکوهی


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

اکبر صوفی 18 مهر 1387
احسن به قلم تان اقا سیاوش!هم در دفاع و هم در منطق پذیرش واقعیتها،جامعه ی استانی از قلم بدستان شجاعی چون شما می بالد،واقعا لذت بردم واقعا..
بهروززیرابی 18 مهر 1387
سلام اقاسیا!!!دمت گرم مارا روسفید کردی داداش ،نشان دادی تو استان که می توانی نقشی موفق از لابی قدرتمند در موازنه قدرت و سیاست باشی!چنگیدن در عرصه سخن با فردی چون اکبری کار اسانی نبود!!!با استدلال خوبت،ازمنافع مردم با حفظ حریم سیاسیون دفاع جانانه ای مصالح جامعه کردی.از سایت شمال نیوز تشکر میکنم که با شجاعت وارد دفاع ازمنافع عمومی میشود و کاری به جایگاه افراد ندارد.
علی غلامی 19 مهر 1387
شجاعت به این نیست که بگوئیم مرغ یک پا دارد اولا مرغ دو پا دارد!ثانیا یک نفر اگر حرفی زد و سخنش رااصلاح کرد باید با منطق کنار امد!!! اون اقا وقتی کوتاه امد که اقا سخنم این نبود و شما چیز دیگر نوشتید لابد باید این اقای نویسنده کوتاه بیاد و نگید مرغ یک پا دارد!! اگه یه نفر بگه مرغ حتما یه پا داره ادم باید در منططقش شک کند؟؟!منطق نویسندگی ایجاب می کنه که روش را اصلاح کنه،نه الا و بلله حرف حرف من!!!
حسین نادم شیرگاهی 19 مهر 1387
هرچند برای کار نویسندگی که کاری سخت است اما بعنوان یک سوادکوهی افتخار می کنم متن شما انقدر یخ تو دلم اب کرد که توانستی در احیای کلمه ی حقی انچنان محکم بنویسی که شخصیتی چون اکبری که به سادگی سخنی را پس نمی گیرد اقرار کند که برای دولت احترام قائل شد ومذاکره کرد.تشکر سایت ش-نیوز
شهریار 20 مهر 1387
وقتی خبرها بدون تحقیق و از روی غرض ورزی باشد با عذرخواهی نمی توان نتایج آن را تغییر داد. طرحی نو در انداز پسرم!!!
نا شناس 20 مهر 1387
جناب آقای دکتر اکبری نماینده محترم و پرتلاش قائم شهر و سوادکوه و جویبار: اینجانب بعنوان یک قائم شهری صمیمانه از زحمات جنابعالی تقدیر و تشکر می کنم و امیدوارم از این فرصت اندکی که قطعا بسان برق و باد خواهد گذشت نهایت استفاده را ببرید و حق حوزه انتخابه خود را بگیرید و خود را درگیر این حرف و حدیث ها نکنید که این این ان قلت ها همیشه بوده و خواهد بود و اختصاص به بنده و شما نداشته و نخواهد داشت و جزیی از ذات انسانهاست.
سلامت و بهروزی شما جناب آقای اکبری و تمامی خدمتگزاران خدوم این ملت ولایی آرزوی ماست.
شهره ندیمی 20 مهر 1387
باسلام به مدیریت شمال نیوز،خواستم از متن مستدل وبا حسن نیت نویسنده ی بالا تشکر کنم چون این اقا نشان داد که دنبال حق طلبی یود هم انوقت که دفاع از دولت خاتمی کرد که در واقع دفاع از ابروی نظام و دولت جمهوری اسلامی است وهم در پذیرش تذکر و بدنبال اصلاح فرمایش اقای اکبری جایگاه ایشان را با حفظ وشانش ابروداری کردبراستی اگر مطبوعات ما هم همین گونه منطق را پیش رویشان بگذارندوشجاعانه بنویسن مردم چقدر می توانند امیدوار شوند،وشما سعی کنید وانتظار می رود همینطور شجاعانه از منافع مردم واستانتان دفاع کنید و توکل بر خدا نمائیدجون جامعه از شما یادگار شهیدان انتظار دارد.
بابک صائمیان 21 مهر 1387
با تشکر از سایت شمال نیوز در انعکاس مطالب قائمشهر،سوادکوه،ونقدهای سازنده تان،نه اقای اکبری از نقدشان ناراحت شوند و هم اقای اسلامی بیشتر دقت کنند تا نقد رااز شخصیتی چون اکبری که دوست سابق شان است و اکنون رئیس کمیسیون صنایع،طمع در دل دشمنان مردم نیفتد البته زیرکی اقای اسلامی وتبحر ماهرانه اش در قلم زنی انشالله با همکاری با اکبری در شکو فائی حوزه ی انتخابیه رقم زده شود.پاینده باشید.
نا شناس 29 مهر 1387
چیزی که این روزها به شدت کمیاب است تقوای انتخابات است.ایام منتهی به انتخابات پر است از وارونه کردن واقعیات. از ز یر و رو کشیدن ها.از متهم کردن های بی دلیل.و این میدان شلم شوربا باب دل کسانی است که تنها در این محیط بی قاعده موجودیت پیدا می کنند.پر فروش ترین کالاها امروز تهمت است، نسبت های بی رواست و این برچسب ها هر چه عجیب تر جالب تر و البته پرفروش تر.خوشا به حال مردمی که حساب جیبشان را از حساب اعتقادشان جدا کرده باشن.و این جیب هم مقام است و هم اعتبار،هم پر فروش بودن است و هم مورد توجه بودن. آقای اسلامی! مخالفت دیگران متاعی نیست که برای شما اعتبار بیاورد. اعتبار شما به داشته هایتان است. می خواهید به اعتبار دیگران به نام خود سکه بزنید؟ هر از گاهی نگاهی به خود و جریان سیاسی که به آن عشق می ورزید بیندازید، البته در آینه مردم، نه در آب چاهی که برای دیگران کنده اید! که مردم بیدارند. هم می بینند و هم می شنوند و البته در قضاوت هایشان این دو را مقایسه خواهند کرد و به حکم عقل آنچه از شما دیده اند برایشان مهمتر از آنچه خواهد بود که از شما شنیده اند. نه شنیده های شما برایتان اعتبار می آورد و نه تهمت های ناروایی که میزنید. اعتبار وآبروی خود را در عملتان جستجو کنید.
روزگار غریبی است برادر!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.824 seconds.